Organisatie
Bestuurssamenstelling
voorzitter: | Elsemarie van Daalen |
penningmeester: | Madeleine Tilanus-Linthorst |
secretaris: | Anja Sorber |
ledenadministratie: | Elsine Sijsma-Naessens |
concertzaken: | Constance Starrenburg |
Contactgegevens
E-mail: | secretaris@kcovhalleluja.nl |
Website: | www.kcovhalleluja.nl |
Telefoon: | 010 – 2121 888 |
Doelstelling
- De Vereniging heeft ten doel de koorzang te ontwikkelen en te verheffen.
- De middelen, waarmee de vereniging haar doel wil bereiken zijn:
- het houden van repetities;
- het geven van openbare uitvoeringen, hetzij zelfstandig, hetzij in samenwerking met anderen;
- het houden van een muziekbibliotheek;
- het aanwenden van alle andere wettige middelen, die voor het bereiken van haar doel bevorderlijk kunnen zijn.
- De Vereniging streeft ernaar om jaarlijks tweemaal een openbare uitvoering te geven van een oratorisch muziekwerk.
Activiteiten
Het koor repeteert op dinsdagavond in de kapel van de Prinsekerk, Schepenstraat 69 te Rotterdam-Blijdorp.
Financiën
Leden van de Vereniging betalen een contributie van € 30,- per maand.
Voor de concerten wordt een toegangsprijs gevraagd.
Verder heeft de Vereniging een aantal donateurs en worden fondsen geworven bij diverse stichtingen, bedrijven, instellingen en particulieren.
Het bestuur ontvangt geen beloning voor haar activiteiten, de vereniging heeft geen personeel in dienst.
ANBI status
Het koor heeft de ANBI status. Giften aan goede-doel-instellingen zijn aftrekbaar van het belastbaar inkomen als de instelling aangemerkt is als ‘algemeen nut beogende instelling’ (ANBI). Deze regeling is ook van toepassing op donaties aan KCOV Halleluja. Meer hierover kunt u lezen op de website van de Belastingdienst.
Klik hier voor de meest recente jaarrekening
Kamer van Koophandel nr: 40341919
RSIN/Fiscaal nr: 004454509
Bankrekening: NL 42 INGB 0004 1674 51 t.n.v. KCOV Halleluja te Rotterdam